Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Software -> Oprogramowanie -> Połączenie internetowe | Windows XP | nie idzie żyć... :]
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Połączenie internetowe | Windows XP | nie idzie żyć... :]
PostWysłano: Piątek, 26 Grudnia 2003, 15:39 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
cf4ni4k
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #283
Posty: 76


[ Osobista Galeria ]




Witam.

Od kilku dni mam pewien problem: po każdym zrestartowaniu kompa moje połączenie internetowe "traci" hasło i przy każdej kolejnej próbie połączenia się z netem muszę utworzyć nowe połączenie i od nowa wszystko konfigurować albo krócej: edytować stare połączenie wpisując od nowa hasełko. Dlaczego tak sie dzieje?

Windows XP


Ostatnio zmieniony przez cf4ni4k dnia Sobota, 27 Grudnia 2003, 13:49, w całości zmieniany 1 raz
  
Re: <cf4ni4k> Połączenie internetowe /ciągle zmienia s
PostWysłano: Piątek, 26 Grudnia 2003, 17:00 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Krzysiek
Pro uczestnik vip
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #103
Posty: 1531


[ Osobista Galeria ]




spróbuj zapisać hasło.....
  
Re: <Krzysiek> Połączenie internetowe /ciągle zmienia
PostWysłano: Piątek, 26 Grudnia 2003, 20:03 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
cf4ni4k
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #283
Posty: 76


[ Osobista Galeria ]




hehe biggrin.gif hasło automatycznie powinno być zapisywane po każdej konfiguracji połączenia
  
Re: <cf4ni4k> Połączenie internetowe /ciągle zmienia
PostWysłano: Sobota, 27 Grudnia 2003, 13:47 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
cf4ni4k
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #283
Posty: 76


[ Osobista Galeria ]




Hehe NOWY PROBLEM: otóż wcześniej podczas próby połączenia błąd wyskakiwał przy etapie sprawdzania identyfikatora i hasła. A teraz wywala błąd na samym początku: "Trwa otwieranie portu..." tak więc jest to niezależne od konfiguracji. Mogłoby się wydawać więc, że modem jest źle podłączony ale tak nie jest. Podczas połączenia (przed chwilą) nic nie grzebałem przy modemie tylko ciągle próbowałem "Połącz!" i tak przez 20 minut. W końcu się udało tylko jakim cudem, skoro wcześniej wyskakiwał błąd? Nic nie zmieniałem
  
Re: <cf4ni4k> Połączenie internetowe /ciągle zmienia
PostWysłano: Poniedziałek, 29 Grudnia 2003, 14:43 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
hardtmuth
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #2
Posty: 1301


[ Osobista Galeria ]




neostrada ??

przy takich cyrkach pomaga zresetowanie terminala, odlacz od zasilania i podlacz, poczekaj az sie zsynchronizuje z linia telefoniczna i sproboj sie zalogowac...

moze tez awaria byc modemow na centrali..

ostatnio rowniez, tzn wczoraj padly dnsy tepsy, kolo 13-14 na jakies 20-30 minut i byla lipa ;)
  
Re: <hardtmuth> Połączenie internetowe /ciągle zmienia
PostWysłano: Poniedziałek, 29 Grudnia 2003, 20:05 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
cf4ni4k
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #283
Posty: 76


[ Osobista Galeria ]




Nie, dialog. W każdym bądź razie problem wydaje się być już rozwiązany - od kilku dni wszystko jest już w porządku.
  
Re: <cf4ni4k> Połączenie internetowe /ciągle zmienia
PostWysłano: Wtorek, 30 Grudnia 2003, 10:52 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
hardtmuth
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #2
Posty: 1301


[ Osobista Galeria ]




ciekawy problem u dziewczyny wylapalem..., a mianowicie (tylko to odnosnie chello)

net nie dzialal od dwoch dni prawie, pisali ze maja byc prace naprawcze w jej rejonie, ale to trwalo za dlugo...wiec zaczalem kombinowac, najpierw sprawdzalem rozdzielacz sygnalu tv, zlapalem i porazilo mnie...no tak zle uziemnienie kompa, standard mam to samo ;), wiec docisnalem wszyskie zlacza i ide do kompa zobaczyc czy cos to zmienia...no nic....aha bledem bylo ze terminal po prostu nawet nie chcial sie zalogowac do sieci..., zauywazlem ze jak podlaczam wtyczke od usb idaca od kompa do terminala przestakuje iskra pomiedzy terminalem na wtyczka....pomyslalem tak !! zawiesza sie terminal od wyladowania... lub naglego skoku napiecia...

odlaczylem wieze od karty dzwiekowej, wyjalem kabel od zasilania, wyjalem kabel vga, przestaly iskry przeskakiwac pomiedzy terminalem a kablem usb, to podlaczylem go, termianl zresetowalem, zsynchronizowal sie z siecia (czy zalogowal do sieci), podlaczylem wszystkie kable do kompa, terminal nadal zalogowany i jest ladnie, wlaczam kompa i net dziala....

moze komus pomoge ;) jak cos zacznie mu nawalac...
  
Połączenie internetowe | Windows XP | nie idzie żyć... :]
Forum dyskusyjne -> Software -> Oprogramowanie

Strona 1 z 1  
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
grzejniki purmo wrocławairedale terrier oddamdalmatyńczyk szczeniaktorby papierowe z nadrukiem Piłaprzewóz osób Piła
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.



Forum dyskusyjne Heh.pl © 2002-2010