Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Hardware -> Overclocking :: Tweaking -> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Wtorek, 22 Czerwca 2004, 17:02 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
marchew
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #767
Posty: 39


[ Osobista Galeria ]




Witam

Kręcę procesor mnożnikami na mojej płytce... No i słabo się kręci, bo krótko mówiąc skończyły mi się te mnożniki (większych nie ma) mam tyle ile w opisie... redface.gif Co dalej??? Jak mogę go bardziej podkręcić, napięciem?? zly.gif

A no i jeszcze jedno pytanie: po co pojedyńcze mnozniki np 10x, bo kozystam z podwójnych np. (chyba) 8x/17x. redface.gif

Pozdrawiam

marchew biggrin.gif
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Wtorek, 22 Czerwca 2004, 18:03 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Loki
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #889
Posty: 21


[ Osobista Galeria ]




Witam
No niestety mam taki sam problem nowe proce mają 5-bitowy mnożnik a wiekszosc płyt ma jeszcze 4-bitowy oprócz abita NF7 to jedno to nie jest podwójny mnożnik tylko w zależnosci od tego jak proc jest fabrycznie ustawiony jest albo mnożnik 8 albo 17 zazwyczaj tak słyszałem (nie jestem pewien) mnożnik jaest do np:5-12.5 i potem w góre ale na tym procku z wyższymi mnożnikami nie uzyskasz tych niższych i wice wersa confused.gif pozostaje więc pokręcic troszke magistralą zakładam że procek już masz na FSB 200? więc potestuj troszke wyżej .Jest jeszcze jeden sposób można przepalic mnożnik ale wtedy masz tylko ten na jaki ustawisz (przepalisz) i koniec biggrin.gif jestes ugotowany .
Pozdro
  
Re: <marchew> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Wtorek, 22 Czerwca 2004, 21:17 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Piła
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #1121
Posty: 47


[ Osobista Galeria ]




poszukaj na allegor sprzedają takie gumki na odblokowanie mnoznika i cach'u poczytaj czy Twój procek znajduje się na liście takich co mozna mu odblokowac i wtedy daj mi znać ale nie kupuj na allegro podpowiem Ci na forum jak uniknąc wydatku kilku zl a efekt ten sam:) biggrin.gif smile.gif
  
Re: <Piła> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Wtorek, 22 Czerwca 2004, 21:36 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
marchew
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #767
Posty: 39


[ Osobista Galeria ]




No dobra to czemu jak zwiększam częstotliwość (ze 133 nawet na 137)nie chce się uruchomić lub się wiesza??? Przecież to nie duża zmiana... Czytałem ludzie zwiekszaja o duuuuuuuuuuuzo więcej.... A moze zwiekszanie czestotliwosci jest jakos zwiazane z napieciem??
Ja mam na najwiekszym mnozniku i jest kupa. Podkreca sie tylko trochę!!!

Co daje odblokowanie mnożnika??

Pozdrawiam

marchew cool.gif
  
Re: <marchew> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Środa, 23 Czerwca 2004, 00:04 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Piła
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #1121
Posty: 47


[ Osobista Galeria ]




odblokowanie mnożnika da Ci to że przy tej samym fsb bedziesz iał wiekszy zegar jednak mniejszy efekt działania procka jako jednostka bo lepiej krecić fsb niz mnożnikiem
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Niedziela, 29 Sierpnia 2004, 22:00 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
machine head
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #1515
Posty: 14


[ Osobista Galeria ]




mam taki sam problem confused.gif cieszylem sie athlonem XP 2400 + do kurde mometu kiedy to sie okazało ze max moge ustawic go na 143 mhz, bo później sie komp wiesza albo nieodpala eusa_sick.gif , temp 49 to hyba jescze spoko !! co jest grane powiedzcie wink.gif
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Niedziela, 29 Sierpnia 2004, 23:34 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Piła
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #1121
Posty: 47


[ Osobista Galeria ]




machine head : Niedziela, 29 Sierpnia 2004 22:00 :
mam taki sam problem confused.gif cieszylem sie athlonem XP 2400 + do kurde mometu kiedy to sie okazało ze max moge ustawic go na 143 mhz, bo później sie komp wiesza albo nieodpala eusa_sick.gif , temp 49 to hyba jescze spoko !! co jest grane powiedzcie wink.gif
Widzisz problem w tym, że jak miałem słabsza płyte główną to też miałem taki problem jednak zmieniłem ją na lepszą i co problem ten sam ale zwiększyło sie max mozliwości fsb jednak minimalnie.
Poprostu nie wszystkie procki AMD można kręcić bez dodatkowych czynności np mostkowania cachL2 i takich tam innych, a do tego co pamiętam to 2400+ jest słabo podkrecalnym modelem biggrin.gif więc jak chcesz się bawić w over to zmień go sobie na takie które można kręcic i mieć z tego zabawę i czerpać przyjemność
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Poniedziałek, 30 Sierpnia 2004, 10:26 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Bzdury
Stały uczestnik
Stały uczestnik
 
Użytkownik #18
Posty: 1030


[ Osobista Galeria ]




machine head : Niedziela, 29 Sierpnia 2004 22:00 :
mam taki sam problem confused.gif cieszylem sie athlonem XP 2400 + do kurde mometu kiedy to sie okazało ze max moge ustawic go na 143 mhz, bo później sie komp wiesza albo nieodpala eusa_sick.gif , temp 49 to hyba jescze spoko !! co jest grane powiedzcie wink.gif


Jeżeli nie masz zablokowanego zegara PCI/AGP to w przy 143MHz masz odpowiednio 35,75MHz/71,5MHz a to może być dla Twojej grafy za dużo (chodzi o AGP), bo raczej prędkość PCI na poziomie ~36MHz jeszcze nie powinna dawać się we znaki
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Poniedziałek, 30 Sierpnia 2004, 13:15 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
machine head
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #1515
Posty: 14


[ Osobista Galeria ]




kurcze confused.gif zapomniałem dodac ze napiecie moge ustwaic max 1,75 bez drutmoddingu!! czy zeby go kopnąc powyzej 143 musze podniesc napiecie do 1,85?? troche sie cykam bo juz athlon 2000 poszedł z dymem hihi crazy.gif , grafa smiga !! zdazyło mi sie ze pszedł za 145 mhz ale tylko na chwile - myslalem ze to zaslacz ale mam 300 W noname wiec juz niewiem !! robic mu drutmodding na 1,85 czy nie?? jak myslicie doubt.gif
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Poniedziałek, 30 Sierpnia 2004, 13:19 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
machine head
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #1515
Posty: 14


[ Osobista Galeria ]




aha!! magistrale są zblokowane włacznie z pamieciami 166mhz eusa_wall.gif
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Poniedziałek, 30 Sierpnia 2004, 13:22 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
machine head
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #1515
Posty: 14


[ Osobista Galeria ]




pewnie nielubicie niedopowiedzen to dodam ze athlon 2000+ XP własciwie sie ukruszył eusa_wall.gif przy drut moddingu eusa_sick.gif
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Piątek, 17 Września 2004, 21:30 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Asnykowiec
Czytelnik
<tt>Czytelnik</tt>
 
Użytkownik #1595
Posty: 4


[ Osobista Galeria ]




Ja mam taki sam procek tzn. AMD XP 2400+ na płycie Abit nf7s. mogę go podkręcić na 2300MHz (magistrala 200MHz) przy napięciu 1,75V i dalej nie chce pójść nawet przy napięciu 1,85V (kręcę mnożnikiem bo pamięci mam 400), tzn. na 2400MHz bios przechodzi, ale winda już załadować się nie chce. Temperatura nie jest większa niż 53C. Wiem, że to słaby wynik ale ten typ tak chyba ma :-) Dodam, że na 2000MhZ (200X10) chodzi mi na 1,425V. Więcej raczej z niego nie wyciśniesz niż 2300MHz.
  
Re: <Asnykowiec> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Poniedziałek, 07 Lutego 2005, 16:13 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
kacza
Czytelnik
<tt>Czytelnik</tt>
 
Użytkownik #2548
Posty: 1


[ Osobista Galeria ]




CZy jest możliwość podkręcenia Athlona 2400XP + po przez odblokowanie mnoznika czy też nie???
Bo na płycie Mercury Kob 266 fdsx jak miałem podkreciłem procka na szynie 150 Mhz do athlona @2800@ czyli taktownosc 2445 Mhz!!!Ale tak długo nie chodził bo miałem do kitu chłodzenie!! a teraz jade na GIGABYTE VIA KT 880L i maks. podkrecam go do @2700Mhz@!!!
i chciałbym odblokować mnożnik jednak nie wiem czy jest to mozliwe???? confused.gif
  
Re: <machine head> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Czwartek, 17 Lutego 2005, 17:40 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
e X t 7 3
Stały uczestnik
Stały uczestnik
 
Użytkownik #67
Posty: 854


[ Osobista Galeria ]




za słaby zasilacz ... przy ostrym kręceniu minimum 360 watt ale np z Chiefteca a nie jakiegoś barachła ... najlepiej 550 Watt ... Ja mam 420 PFC od Chieftec`a i powiem ze przy ostrym kręceniu -> 2.025 V na Athlona 1700 to mało ... przy mocno podkręconej grafice i 5 dużych wiatrakach nie licząc dwóch w zasilaczu to troszkę mało ... ale ten 2400 przy 2.0 V powinien śmigać ze hej na 2400 albo i 2500 mój Athlon 1700 spokojnie działa na 2540 MHz ... powiem wam jedno jak macie dobre chłodzenie takie napięcia nie są straszne mój Athlon chodzi na takim juz rok wink.gif
  
Re: <marchew> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Sobota, 12 Marca 2005, 00:17 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
pcnaut
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #3241
Posty: 8


[ Osobista Galeria ]




hallo spruboj tak jak zdjeci pokasuje poprostu cienuki drucik zagjac
i
w odpowiednie dziurki wlozyc i gotowe

http://www.planet3dnow.de/misc/drahtmethode1.jpg

albo zalatw sobie CPU produkowany pszed 39 tygodniem 2003

wazne jest zeby CPU mial "dobry" stepping .jest ich pare :

XP-M AQYHA ,XP-M IQYHA , AQZFA , DLT3C 1700+ JIUHB jest swietny, AQZFA naruralnie nie koniecznie 2400.

albo mozna Mostki L3 na CPU za pomocy "Srebrny Lackier" albo olowka
"zamknac"
S gory na Dol :

1 zamknienta
2 zamknienta
3 odwarta
4 zamknienta
5 odwarta

i nie stoi nic na pszszkodzie mnoznik 13 natswic jak Mainboard "pozwoli"

narazie...
  
Re: <marchew> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Wtorek, 26 Kwietnia 2005, 09:24 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Łosoś87
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #3229
Posty: 11


[ Osobista Galeria ]




Kręcenie poprzez mnożnik nie jest najlepszym wyjściem. Ustaw mnożnik na standard i kręć fsb ile się tylko da-w miarę możliwości zwiększj napięcie. Gdy dokkręcisz do maksa dopiero kręć mnożnikiem. Jaką maksymalną fsb ma twoja płyta głowna? Ja przy takich kombinacji Athlona 2000+ (1666mhz) przetakowałem na ok. 2350mhz. eusa_clap.gif
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Wtorek, 26 Kwietnia 2005, 19:21 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
TomK
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #839
Posty: 24


[ Osobista Galeria ]




Podziwniam niektórych którzy się tu wypowiedzieli, ale chciałem zwrócić uwage na pare kwestii. smile.gif
Po pierwsze trzeba sobie uświadomić że procesor AMD 1700+ i AMD 2400+ to ten sam procesor tylko inaczej fabrycznie ustawiony, i przy dzisiejszej technologii mogą osiągnąć te same zegary. Dlatego też AMD 1700+ ładnie się kręci nawet powyżej 2100Mhz. AMD 2400+ fabrycznie pracuje z 2000Mhz więc procentowo się dużo nie podkręci. 2200Mhz to bardzo dobry wynik. Druga sprawa to przy takim zegarze proponuje ustawienie 12x166, lub 10x200 i lekko podnieść tylko napięcie max. 0.1V chodzi szybciej i można non stop 100% obciążenia procesora nawet w lecie na powietrznym chłodzeniu. Proponuje żeby ktoś zapuścił sobie UD na podręconym mocno procesorze i liczył to non stop przez miesiąc lub przez rok. Szczególenie polecam to użytkownikowi co ma do 2500Mhz podkręconego AMD 1700+ przy 2.0V, nie żebym się czepiał tylko po co podkręcać, przecież nie tylko dla satysfakcji. biggrin.gif U mnie zimą Duron 1.4 pracuje na 2100 a latem na 1750, licze UD i mam radiator za 45zł i 42 stopnie. Ale teretycznie Duron to ten sam rdzeń co Athlon ale ja bym raczej na 2500Mhz go nie puszczał, może by działał przy dobrym chłodzeniu ale UD napewno by nie policzył i to w lecie biggrin.gif
  
Re: <TomK> At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Środa, 27 Kwietnia 2005, 07:45 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
J@ger
n00b vip
 
Użytkownik #15
Posty: 3706


[ Osobista Galeria ]




UD ?
a jestes u nas w teamie ?
  
Re: At. 2400+ 2Ghz POMOCY
PostWysłano: Środa, 27 Kwietnia 2005, 09:09 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
TomK
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #839
Posty: 24


[ Osobista Galeria ]




[quote:93fa56ffca]UD ?
a jestes u nas w teamie ?[/quote:93fa56ffca]

Jestem w teamie heh.pl co go Analizer założył, i licze sobie praktycznie sam na jednym kompie na spokojnie biggrin.gif . Wcześniej liczyłem Seti ale nowy klient mi się nie spodobał (ograniczenie czasowe na oddanie próbki). Licze bo wokoło tylko słysze jak ludzie zachorowują i mnie to przeraża. sad.gif

Wiem że jesteś na pierwszym miejscu biggrin.gif
  
At. 2400+ 2Ghz POMOCY
Forum dyskusyjne -> Hardware -> Overclocking :: Tweaking

Strona 1 z 1  
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
grzejniki purmo wrocławairedale terrier oddamdalmatyńczyk szczeniaktorby papierowe z nadrukiem Piłaprzewóz osób Piła
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.



Forum dyskusyjne Heh.pl © 2002-2010