Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Hardware -> Modyfikacje :: Elektronika -> subwofer do komputera
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
subwofer do komputera
PostWysłano: Piątek, 25 Czerwca 2004, 15:44 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
oozz
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #239
Posty: 219


[ Osobista Galeria ]




Witam wszystkich serdecznie, i przzechodzę do meritum.
Mam na płycie dźwięk 5+1. Przód podłączyłem do wieży. Tył do drugiego wzmacniacza ( i głośniki na ścianę z tyłu). Wszystko gra sympatycznie. Nachodzi mnie jednak myśl, by podłączyć subwofer.
Generuje to garść pytań:
1. Czy warto robić coś samemu, czy lepiej kupić?
Zakładając, ze będzie to tylko do kompa (więc nie spodziewam się drżenia murów). Zakłądając, że nie znam się na głośnikach, ale welerkę mam (narzędzia do robienia dziur również) i ciężkiej pracy się nie boję, a satysfakcja z własnego dzieła to wielka rzecz.
2. Czy do tego można wykorzystać gotowy wzmacniacz? Czy "coś" należy przerobić?
3. Czy dźwięk z płyty dvd (ac3) jest równoznaczny z dźwiękiem 5+1? (czy będzie

Za wszelkie rady i porady z góry dziękuję.

P.S. Właśnie oglądam kolumny od kleopatry, ale chyba nic z nich nie da sie zrobić wink.gif
  
Re: <oozz> subwofer do komputera
PostWysłano: Piątek, 25 Czerwca 2004, 15:53 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
hardtmuth
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #2
Posty: 1301


[ Osobista Galeria ]




subwoofer nie straszna rzecz, zrobilem jedne wprawdzie nie jestem tak zadowolony jak chcialem, ale nauczylem sie, ze duze wcale nie jest piekne :)

do rzeczy:

1. warto robic, zrobisz na pewno glosnijeszy, mocniejszy, ale prawdopodobnie o gorszym brzmieniu, tez cena bedzie nizsza. nie trzeba sie znac na glosnikach wszystkiego mozna sie nauczyc. Musisz znac sie troche na elektronice, zeby wzmacniacz zrobic, skoro chcesz robic slaby glosnik, to masz ulatiowione zadanie i mniejsze koszta.