Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Obraz i dźwięk -> VU -> propozycja niedoodrzucenia Idź do strony 1, 2, 3 ... , 6, 7, 8
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Re: <go_girl_go> propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Wtorek, 30 Listopada 2004, 23:23 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Lil-fizz
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1463
Posty: 168


[ Osobista Galeria ]




go girl go przyłączam się do bojkotu,bo kurcze też mnie zazdrość zżera,że oni tam byli...a ja musiałam patrzeć na to zza szyby ekranu sad.gif nie ma sprawiedliwości.Ale popieram też opinie wyżej,że MM był napoczątku chyba lekko zestresowany ale ogólnie palce lizać wink.gif
  
Re: <Lil-fizz> propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 00:00 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kundels!
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1358
Posty: 157


[ Osobista Galeria ]




Qrfa...! Ogólnie to zły very dzień był dla mnie... Nie wypalił tak dlugo oczekiwany wyjazd na koncert. A co sie teraz okazuje? Nawet plyta DVD na ktora mial byc nagrany koncerteiro okazala sie zjebanna...! Co jest qrfa grane?! Zlosliwosc rzeczy martwych! Odbije sobie to wszystko na pierwszym lepszym koncerciku. Jak widac, jeszcze sie nie powiesilem, a wiec mam nadzieje na powtorke z tego koncertu i obiecuje wszystkim...! Jesli takowa nastapi nagram ja w formacie DVD i wszyscy chetni bedą mieli do niej dostep w 100%! Tylko w razie czego prosze mnie odpowiednio wczesniej poinformowac....!!! Grrr...!!!
  
Re: <Kundels!> propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 00:40 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kundels!
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1358
Posty: 157


[ Osobista Galeria ]




Mea grfa culpa, Mea qrfa culpa, Mea qrfa MAXIMA culpa...! eusa_wall.gif
  
Re: <Kundels!> propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 00:48 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
irma_tine_var
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #353
Posty: 356


[ Osobista Galeria ]




eusa_eh.gif eusa_eh.gif
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 08:30 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
gROszeCK1
Stały uczestnik vip
Stały uczestnik
 
Użytkownik #297
Posty: 1047


[ Osobista Galeria ]




matka polka : Wto 30 Lis, 2004 20:41 :
Tylko publika drentfa.


Może i ja drętwy byłem, ale ze stwierdzeniem się nie zgodzę.
Organizacja baunsowała w wieloosobowym składzie tak gorąco, jak chyba mury tej zgorzkniałej rudery nie mogły widzieć nigdy wink.gif Tylko kamer nie było skierowanych na tancerki (i kilku tancerzy :P),ale fotografie pokażą jak było naprawdę. cool.gif

A koncert średnio na jeża mi się podobał, pewnie w TV z racji zbliżeń itp. robił większe wrażenie.
Konduktorka na końcu extra zagrana, chyba najlepszy punkt programu. Ale to może dlatego, że lubię słyszeć coś nowego wink.gif
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 09:38 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Mike
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #49
Posty: 502


[ Osobista Galeria ]




gROszeCK1 : Grudnia 01 2004 :

Konduktorka na końcu extra zagrana, chyba najlepszy punkt programu.


A coś jeszcze poza wizją było? Jakiś komentarz na koniec? Soczyste przekleństwo? Happenning w kolorze zielonym albo co? ; >
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 17:12 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Maga
Stały uczestnik
<tt>Stały uczestnik</tt>
 
Użytkownik #390
Posty: 639


[ Osobista Galeria ]




niestety skandalu brak sad.gif
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 17:36 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
tnatalia
Uczestnik vip
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #1779
Posty: 400


[ Osobista Galeria ]




Kocertejro świetny! biggrin.gif cool.gif
Nagłośnienie genialne, tylko niestety mimo tego że miałam wspaniałe miejsce w 2 rzędzie to oprócz dwóch fanek obok mnie i chyba trzech za mną otaczalo nas sztywne emeryten party.
Choć dzielnie próbowałam piszczeć, emeryten patrzyło na mnie z niesmakiem. A co mi tam.!!!!

Maciek CUDOWNY, choć obawiałam sie chwilami o jego równowagę, a szczególnie jak zaczął zwisać z krzeselka - "Maciek tylko nie przewróć się"

Pudel ślicznie ubrany.

Franz boska fryzurka.
  
Re: <Kundels!> propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 17:49 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
tnatalia
Uczestnik vip
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #1779
Posty: 400


[ Osobista Galeria ]




Cytat:
Ja na DVD nagrywam


czy możesz sie podzielić z innymi smile.gif
  
Re: <tnatalia> propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Środa, 01 Grudnia 2004, 18:19 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kundels!
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1358
Posty: 157


[ Osobista Galeria ]




....No bardzo chętnie tylko, ze z tego nagrywania nici...! zly.gif
Plyta okazala sie uszkodzona... Mam nadzieje, ze czeka nas jakas powtorka (nie wiem, na Polonii czy gdzies...???) ktora bedzie szansa na skuteczne uwiecznienie koncertu na DVD. ...Szkoda qrcze! Kicha strzaszna... Kwas! sad.gif
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 00:05 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
tnatalia
Uczestnik vip
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #1779
Posty: 400


[ Osobista Galeria ]




Cytat:
Plyta okazala sie uszkodzona


Fak siet eusa_wall.gif, że tak powiem.
Moze ktoś jeszcze nagrywał.
Na pewno ggg nagrywała.
Trzeba sie do niej ślicznie smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 10:13 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Beata
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1057
Posty: 159


[ Osobista Galeria ]




uuuu, juz po, ale szkoda, ze to nie moglo trwac i trwac....MM robil wrazenie jakby przeziebionego...(?), Pudel niezwykle sympatyczny facet w "blizszym" kontakcie...:))))porobilam kilka zdjec, moze cos wyjdzie zwlaszcza to z MM... Tez jestem chetna na to dvd.., :)))
Boli mnie gardlo od piszczenia i krzyczenia, dlonie od klaskania i tulow od gibania sie..:) tez siedzialam w 2 rzedzie, swietnie widzialam, ale troche ogluchlam, no i rzeczywiscie niektore osoby dosc dretwo siedzialy..? czyzby przyszli na inny zespol..???
Ogolnie...jestem pod wrazeniem calosci..Pozdrawiam wszystkich, ktorych poznalam..:))
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 10:46 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Julita
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1866
Posty: 134


[ Osobista Galeria ]




Kundels! : Wtorek, 30 Listopada 2004, 20:12 :
Qrrrfaaaa...! ...slucham i... rycze, wyje qrfa z zalu !!! ...i zachwytu!
...ja piernicze, jak to sie stalo, ze mnie tam nie nie bylo... ?!eusa_wall.gif
(to juz inna historia)

Chlopaki dojebali tak jak powinni...! eusa_clap.gif Wielkie Congratulations! Koncerteiro pychota! Szkoda, ze tylko na wizjii moglem podziwiac (glupio mi niesamowicie)

Ehhh... Chyba ide sie powiesic... ''Rozpierdole wszystko wkolo, potem sam powiesze sie...!''


No widzę,że nie tylko ja"za pięć dwunasta" musiałam zmienić swoje plany.
W ostatniej chwili okazało się,że nie dojadę.Ogarnęła mnie taka wściekłość,
że pierwszy raz od nie pamiętam ilu lat upiłam się okrutnie.
To trochę pomogło ale żal w sercu pozostał.
Rraźniej mi się zrobiło gdy przeczytałam,że Ty Kundels też nie dotarłeś.
Ale jeszcze nie jeden fajny koncert przed nami, mam nadzieje.
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 11:42 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
go_girl_go
Stały uczestnik
Stały uczestnik
 
Użytkownik #198
Posty: 756


[ Osobista Galeria ]




tnatalia : 01 Grudnia 2004, 23:05 :
Cytat:
Plyta okazala sie uszkodzona
Moze ktoś jeszcze nagrywał.
Na pewno ggg nagrywała.
Trzeba sie do niej ślicznie smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif


Uśmiechać się do mnie można zawsze i wszędzie tongue.gif wink.gif
Owszem, nagrywałam, ale na vhs, teraz to muszę nagrać na cd [nie dvd], mam nadzieję, że się zmieści, bo po kompresji straszne kobyłki wychodzą confused.gif, to taka domowa robota...
Na pewno zabiorę się do tego po łikendzie, dam wtedy znać co tam wypłodziłam...
A może TVP wyda dvd? eusa_eh.gif... tak sobie marzę wink.gif.
  
Re: <go_girl_go> propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 11:47 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
fdh
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #510
Posty: 540


[ Osobista Galeria ]




dostane z tv dv ale bes dren3enia jak bendzie to sam dam znak cool.gif
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 11:55 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
go_girl_go
Stały uczestnik
Stały uczestnik
 
Użytkownik #198
Posty: 756


[ Osobista Galeria ]




fdh : 02 Grudnia 2004, 10:47 :
dostane z tv dv ale bes dren3enia jak bendzie to sam dam znak cool.gif


Marzenia jednak się spełniają, cudownie! biggrin.gif
I nie dręczę cool.gif
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 12:00 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Beata
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1057
Posty: 159


[ Osobista Galeria ]




Ba.., mam nadzieje, ze ta fantastyczna informacja dot. nie tylko scislego grona wielbicielek Franza....
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 12:01 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
irma_tine_var
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #353
Posty: 356


[ Osobista Galeria ]




Julita : 02 Grudnia 2004 :
[..]
Rraźniej mi się zrobiło gdy przeczytałam,że Ty Kundels też nie dotarłeś.


hehehe, jak to się od razu człowiekowi lepiej robi, gdy się okaże, że nie sam tkwi w bagnie lol.gif
julitko, żeby ci się jeszcze raźniej zrobiło, dodam, że ja też tam nie dotarłam, choć serce krwawiło... cool.gif
  
Re: <irma_tine_var> propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 12:02 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
go_girl_go
Stały uczestnik
Stały uczestnik
 
Użytkownik #198
Posty: 756


[ Osobista Galeria ]




że o swoim sercu nie wspomnę... sad.gif
  
Re: propozycja niedoodrzucenia
PostWysłano: Czwartek, 02 Grudnia 2004, 12:35 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kundels!
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1358
Posty: 157


[ Osobista Galeria ]




''...upiłam się okrutnie.''

biggrin.gif ...wyobraz sobie Julitko, ze postapilem identycznie...
Odbijemy sobie to jeszcze... wink.gif
  
propozycja niedoodrzucenia
Forum dyskusyjne -> Obraz i dźwięk -> VU

Strona 7 z 8  
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
najtańsza firma pogrzebowa warszawatorby papierowe do cateringuliczniki na wodę wrocławbusy Belgiapsychoterapia Piła
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.



Forum dyskusyjne Heh.pl © 2002-2010