Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Hardware -> Chłodzenie -> Chłodzenie wodą, co wybrać?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Chłodzenie wodą, co wybrać?
PostWysłano: Czwartek, 23 Grudnia 2004, 23:42 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
HawkEye
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #2337
Posty: 8


[ Osobista Galeria ]




Witam wszystkich.
Jestem tu nowy i zielony w temacie WC. Choć przeczytałem wiele opinii (również na tym forum) o różnym sprzęcie do WC nie bardzo wiem co wybrać eusa_wall.gif.
A więc po kolei:
Zestaw ma być zamknięty w budzie i estetyczny, ponieważ mam wycięte okno chcę żeby było to nie tylko wydajne, ale także ładnie wyglądało biggrin.gif. Jedno co wiem napewno to chcę zastosować szybkozłączki wtykane, podobno są najlepsze. Chłodzony ma być procesor, karta graficzna i NB. Myślałem o X3M AMD na procka, Abadon NB Lite 3 na NB, z kartą graficzną jest gorzej bo nigdzie nie znalazłem w polskich sklepach bloku który chłodziłby również pamięci (a te w zachonich są deko drogie). Pompa ma być niezatapialna i cicha, mam dość wycia wentyli. Mam wolny jeden kosz na urządzenia 3,5 cala i tam chcę zapakować zbiornik wyrównawczy, ale jaki? Najlepszy byłby 2xfloppy(dwa wejścia, jedno wyście), ale jaki i gdzie go dostać? Chłodnica myślę że powinna być podwójna BlackIce lub Cooltek. BlackIce jest wydajna, ale nie podoba mi się że nie można wyminić króćców, znowu w Cooltek'u można je wymienić ale nigdzie nie znalazłem testów wydajności tych chłodnic. A może znacie inne chłodnice wydajne i estetycznie wyglądające? Jeżeli chodzi to układ to chciałem zrobić to tak: Pompa, następnie blok na procka, z procka jednym wylotem na VGA, a drugim na NB, dalej zbiornik wyrównawczy i chłodnica. To tyle, sorry za trochę przydługi post, ale niechciałbym popełnić jakiegoś poważnego błędu już na początku. Jak to mówią lepiej się uczyć na czyiś błędach niż na swoich biggrin.gif.
Z góry dzięki za pomoc.