Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne


Zaloguj się, by pozbyć się reklam
Forum dyskusyjne -> Obraz i dźwięk -> Püdelsi, Homo Twist, Maleńczuk -> Koncerty solowe MM Idź do strony 1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Re: <Nikita> Koncerty solowe MM
PostWysłano: Środa, 23 Stycznia 2008, 22:21 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
szukamluzu
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1806
Posty: 118


[ Osobista Galeria ]




:) zgadzam się z Nikitą
było dobrze ;)
Trąbka bardzo mi sie podobała... lubię taki klimaty
więc pomimo, że z dystansem szłam na koncert, bo nie lubię raczej nowości a uwielbiam Maćka solo (nawet jeśli to 20 raz) to byłam pozytywnie zaskoczona :)
pozdrawiam całą poznańską LOŻĘ SZYDERCÓW
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Środa, 23 Stycznia 2008, 22:34 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Nikita
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #5683
Posty: 72


[ Osobista Galeria ]




zdjełane by Szukamluzu & Nikita w blue note ;)



http://i122.photobucket.com/albums/o278/nikita_050/blue1.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o278/nikita_050/blue2.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o278/nikita_050/blue3.jpg

a to z dawnych lat.... Gabinetowych figur czar...lol.gif

szukamluzu & maleńczuk
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Czwartek, 24 Stycznia 2008, 00:34 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Nata
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #737
Posty: 175


[ Osobista Galeria ]




ojej,to Wy wszyscy jeszcze żyjecie?
  
Re: <Nata> Koncerty solowe MM
PostWysłano: Piątek, 25 Stycznia 2008, 17:53 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
szukamluzu
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1806
Posty: 118


[ Osobista Galeria ]




Nata nie załamuj mnie... proszę
boshe... dawno mnie tu nie było :) no ale hasło i swój nick pamiętałam...
  
Re: <szukamluzu> Koncerty solowe MM
PostWysłano: Piątek, 25 Stycznia 2008, 18:29 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
haps
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #6745
Posty: 145


[ Osobista Galeria ]




Krótkowłosy Maleńczuk wygląda jak Freddy Mercury przed śmiercią. Długie pióra ujmują mu lat no i moze dlatego wymaga od swych fanek mniej niż 60-tki na karku wink.gif
  
Koncerty solowe MM
PostWysłano: Piątek, 25 Stycznia 2008, 22:43 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Ula.B
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #6767
Posty: 242


[ Osobista Galeria ]




Elma Nevar , a jak było w Modliborzycach ?!
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Sobota, 26 Stycznia 2008, 02:13 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Nikita
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #5683
Posty: 72


[ Osobista Galeria ]




haps :
Krótkowłosy Maleńczuk wygląda jak Freddy Mercury przed śmiercią. Długie pióra ujmują mu lat no i moze dlatego wymaga od swych fanek mniej niż 60-tki na karku wink.gif


W długich jest wypas, ale w krótkich też OK. pod warunkiem, że są przefarbowane na czarno cool.gif
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Sobota, 26 Stycznia 2008, 09:13 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Nata
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #737
Posty: 175


[ Osobista Galeria ]




Nikita :
[..]



W długich jest wypas, ale w krótkich też [acronym="All Correct - Wszystko w porządku"]OK[/acronym]. pod warunkiem, że są przefarbowane na czarno cool.gif


chcesz przefarbować? lol.gif
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Sobota, 26 Stycznia 2008, 13:03 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Nikita
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #5683
Posty: 72


[ Osobista Galeria ]




Nata :
[..]



chcesz przefarbować? lol.gif


No Nata, kurwa no, weeź przestań lol.gif Takie rzeczy to tylko specjalista w tej dziedzinie. Ja bym nie zrobiła tego profesjonalnie tongue.gif
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Sobota, 26 Stycznia 2008, 14:33 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Elma Nevar
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #6819
Posty: 26


[ Osobista Galeria ]




Zobaczymy, jak będzie dzisiaj w Modliborzycach:) bo koncert przeniesiony był, wszystko stało pod znakiem zapytania z powodu żałoby, ale ufam, że wszystko się uda:) Jak dam radę zrobić jakieś foty (o ile można?) to zapodam na forum, jak wrócę. Będę się turlać 60 kilosów na ten koncert:) Ale myślę, że warto:)

P.S. Po koncercie to można podejść do MM po autogfraf czy istnieje niebezpieczeństwo, że mnie zbeszta za zakłocenie spokoju?:) Zresztą, jest ryzyko, jest zabawa:)
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Sobota, 26 Stycznia 2008, 17:42 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Nikita
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #5683
Posty: 72


[ Osobista Galeria ]




Elma Nevar :

P.S. Po koncercie to można podejść do MM po autogfraf czy istnieje niebezpieczeństwo, że mnie zbeszta za zakłocenie spokoju?:)


Jak sam autograf to spoko smile.gif Ryzyko zbesztania znikome. Gorzej ze zrobieniem sobie wspólnego zdjęcia… z tym ponoć różnie bywa. Trzeba wyczuć czy ma humor…
  
Re: <Elma Nevar> Koncerty solowe MM
PostWysłano: Sobota, 26 Stycznia 2008, 20:05 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
szukamluzu
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1806
Posty: 118


[ Osobista Galeria ]




Warto podejść... ale może być różnie... mi ostatniej płyty nie podpisał.
Przedostatniej też nie, bo wpadł w szał i powiedział, że nie lubi fanów...heh więc poszłam :) nie to nie...
Wiec przygotowanym trzeba być na wszystko
no ale ryzyko :D to zabawa :D
  
Re: <szukamluzu> Koncerty solowe MM
PostWysłano: Sobota, 26 Stycznia 2008, 21:49 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
haps
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #6745
Posty: 145


[ Osobista Galeria ]




Z tego co piszecie - ja mialam raj normalny:knajpa, pogaduchy ( wtedy odszedł Tytus, wiec m.in o nim) zdjec ile chcialam, pelna ,przemila dedykacja na płycie i plyta W PREZENCIE!!! NO bo ja baaaardzo fajna jestem... wink.gif
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Niedziela, 27 Stycznia 2008, 10:54 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Elma Nevar
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #6819
Posty: 26


[ Osobista Galeria ]




Oto moja relacja z Modliborzyc. To był mój pierwszy koncert MM i już wiem, że nie ostatni:) Impreza raczej kameralna, bo M. to średniej wielkości wioska, pierwsze rzędy oczywiście w większości zajęły panie o śrdniej wieku na jaką Miszczu narzeka:) Mnie dostał się czwarty rząd (czyli ze 2 metry od sceny, bo sala malutka była), ale na samym środeczku, tuż przed MM. Nie mam porównania z innymi koncertami, ale ten wydawał mi się świetny. Miszcz miał naprawdę dobry humor, żartował, rozmawiał z publiką, opowiadał naprawdę ciekawie. Tylko grał jak na mój gust krótko (mniej niż dwie godziny, duuużo mniej). to chyba wina publiki, bo (o zgrozo!) nawet Jamaici nie odśpiewali. W ogóle miałam wrażenie, że to byli przypadkowi ludzie. I tylko ja się tłukłam pół dnia, żeby tam być:)) Po koncercie czekałam na MM dosyć długo, ale do publiki nie wyszedł, więc z foty nici. Za to jakiś pan chodził po znajomych i w tajemnicy zbierał płytki do podpisu. Wcisnęłam mu moje 'Chamstwo' i po chwili wrócił z autografem:)) będę miała nową relikwię:)) Pocieszam się, że tylko ja miałam książkę, reszta tylko płyty. Jak wywołam kliszę wrzucę parę zdjęć. MM był naprawdę sympatyczny, a na żywo widać, jaki to facet, pełen uroku. Ale się opisałam:)) Sorry.

Set lista: Pan Maleńczuk, Syf, Twarze przy barze, Jamaica plus praca na saksach, Sako rati, Love in vain, Niech żyje wojna, Can't judge book by looking at the cover, Edek Leszyk, Mirek Jankowski, Tango libido, Kwas, Jestem sam, Jak dobrze, że jest jutro, Miasto Kraków, Józef Kania, St. James Infirmiry, Petarda i na koniec wyproszone Dawna dziewczyno. Brakowało mi Prośby i Spidera. Jak mi się co przypomni, to napiszę:)
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Niedziela, 27 Stycznia 2008, 19:31 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Rafaldinho
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #6850
Posty: 48


[ Osobista Galeria ]




Hejka, mam kilka fajnych rzeczy koncertowych, które postaram się wrzucać jak będę miał czas a na razie:
http://www.plikus.pl/zobacz_plik-TangoL.mp3-110213.html
i
Breakout Festiwal (MM na samym koncu -3 utwory!!!)
http://ww6.tvp.pl/View?Cat=9557&id=577520

Jak Wam się podobają? biggrin.gif , a moze tez macie cos ciekawego?
  
Re: <Elma Nevar> Koncerty solowe MM
PostWysłano: Niedziela, 27 Stycznia 2008, 21:43 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Ula.B
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #6767
Posty: 242


[ Osobista Galeria ]




Dziękujemy za relację Elma Nevar , aż Ci zazdroszczę . To co powyżej pisali to chyba jakieś stare dzieje , ostatnimi czasy jest bardzo miły i chętnie rozdaje autografy . A że nie będzie to Twój ostatni koncert , to normalka , większość z nas tak ma . Naprawdę fajne piosenki śpiewał , a niedosyt pozostaje zawsze , cóż . wink.gif
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Niedziela, 27 Stycznia 2008, 23:57 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kindża
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #6784
Posty: 322


[ Osobista Galeria ]




Elma Nevar :
[...] Tylko grał jak na mój gust krótko (mniej niż dwie godziny, duuużo mniej). to chyba wina publiki, bo (o zgrozo!) nawet Jamaici nie odśpiewali.

krótko? MM i tak jest jednym z niewielu wykonawców, którzy grają dobrze ponad godzinę (nie wliczając bisów). Statystycznie rzecz ujmując (a bywałam na wielu różnych koncertach... już nawet nie zlicze na ilu) zwykle się gra do godziny. A jak mają kapele przygotowane bisy to max do 1,5h. Więc nie wiem ilebyście chcieli by grał, żebyście byli zadowoleni... confused.gif. Ach ta wiecznie niezadowolona publika... Jak chcecie dłużej to se płytę włączcie tongue.gif wink.gif hehe biggrin.gif
  
Re: <Rafaldinho> Koncerty solowe MM
PostWysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2008, 20:57 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
haps
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #6745
Posty: 145


[ Osobista Galeria ]




Jesli chodzi o zamieszczone przez Rafaldinho piosneczki...Mniummm, Rafaldinho. Tango za kazdym razem insze, doskonale mozna wyczuc, czy Mackos w humorze, czy odwala robote wink.gif . Natomiast za Brekout Festiwal wielkie dzięki. Moim zdankiem Ewa Bem lepsza w swingu niz w bluesie, ale niech jej będzie. Z kolei Malenczuk...eeechch, jak on tego bluesa czuje !!! Rewelacja! "Suknia", którą uwielbiam, zaspiewana w takim klimacie i z takiej okazji, z serduchem włożonym całym i takim chyba trochę respektem wobec niezyjącego twórcy utworu, wypadła prześwietnie!!! Barrrdzo sie ciesze, ze mogłam posłuchać. Dawac no tu ludzie, co tam jeszcze macie. Plizzz wink.gif
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Czwartek, 31 Stycznia 2008, 14:40 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Ula.B
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #6767
Posty: 242


[ Osobista Galeria ]




Rafaldinho :
Hejka, mam kilka fajnych rzeczy koncertowych, które postaram się wrzucać jak będę miał czas a na razie:
http://www.plikus.pl/zobacz_plik-TangoL.mp3-110213.html
i
Breakout Festiwal (MM na samym koncu -3 utwory!!!)
http://ww6.tvp.pl/View?Cat=9557&id=577520

Jak Wam się podobają? biggrin.gif


Tak , to jest to co Maleńczuk robi naprawdę dobrze . eusa_clap.gif
  
Re: Koncerty solowe MM
PostWysłano: Sobota, 02 Lutego 2008, 17:06 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Marios
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #6859
Posty: 6


[ Osobista Galeria ]




Relacja z Polkowic 1.02.2008 :

To był mój trzeci koncert z Maćkiem w roli głównej...
Tak jak na wcześniejszych dwóch masa osób to panie w średnim wieku czekające na "Tango libido" i "Dawną dziewczynę"...
Mistrz wszedł na scenę i od razu zapowiedział - "Jako artysta muszę się rozwijać i podążać w coraz to nowych kierunkach, nie mogę cały czas sprzedawać tych samych piosenek, dlatego usłyszycie dziś chłopcy i dziewczęta piosenki mniej lub trochę bardziej znane".

Po tych słowach dało się usłyszeć westchnienia niezadowolenia niektórych osób...

Dawno czekałem na taki repertuar eusa_clap.gif
Jak zapowiedział tak zrobił...

Oto setlista - niestety nie po kolei ( ale pamiętam od czego zaczął )

- Postacie
- Jakiś premierowy utwór Pocket Band stworzony na "Dni Wyspiańskiego"
- Praca na saxach
- Ande la more
- Pies
- Mirek Jankowski
- Dobrze, że jest jutro
- Adam
- Raskolnikov
- Cały ten sex
- Lew szablasty
- Petarda
- Spider
- Diabeł w wiosce

Po koncercie w barze odbył się wywiad dla lokalnej telewizji.
Maciek odpalił papieroska i powiedział, że "Skoro jesteśmy w barze to może dziewczyny podadzą mi jakiegoś koniaku?"
Niestety koniaku nie było i dziewczyny stojące za barem zaproponowały sok...i Pan Maleńczuk z całą stanowczością odmówił... biggrin.gif

Po wywiadzie podpisał mi "Proste Historie" i złożył autograf wraz z dedykacją na "Chamstwu w państwie" wink.gif
  
Koncerty solowe MM
Forum dyskusyjne -> Obraz i dźwięk -> Püdelsi, Homo Twist, Maleńczuk

Strona 26 z 28  
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
||czytaj więcej
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.



Forum dyskusyjne Heh.pl © 2002-2010