Wysłano: Poniedziałek, 07 Lutego 2005, 14:10 |
|
|
|
Mam bazę. W tej bazie pana X, Y i Z. Jakaś tam sobie tabela zawiera wszystkie kontakty tych pracowników z firmami A, B, C, D, E, F, G itd.
Potrzebuję teraz np. formularz (najlepiej, żeby to było proste dla kogoś, kto nie zna kompletnie accessa - bo jasne, że można robić za każdym razem kwerendy, ale nie o to chodzi), z którego szefo wybierze sobie (np. z rozwijalnej listy) kolegę Y. I po wybraniu gościa wygenerowany zostanie raport pokazujący kontakty Y z poszczególnymi firmami. Kontakty X oraz Z nie zostaną wydrukowane. I tak samo ma się dziać w przypadku pozostałych gości. Ktoś ma jakiś pomysł?? |
|
|
|
|
ciechocinek nocleg
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.
|