Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Hardware -> Sprzęt -> WD, Barracuda, czy Maxtor? Idź do strony 1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
WD, Barracuda, czy Maxtor?
PostWysłano: Poniedziałek, 14 Lipca 2003, 12:35 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
EDDY
Admin
 
Użytkownik #1
Posty: 1444


[ Osobista Galeria ]




DiamondMax Plus 9 (ten chcialem kupic)
Barracuda 7200.7[url=http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=531]
Caviar XL[/url]
sa to dyski 80GB, cache 2MB, 7200RPM, <400PLN
musi byc cichy, szybki i niezadowodny (mam dosc reklamowania dyskow ;))
ktory wybrac???
  
PostWysłano: Poniedziałek, 14 Lipca 2003, 13:22 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Tassadar
Kapitan Heh
 
Użytkownik #3
Posty: 246


[ Osobista Galeria ]




no to ja tez kupilem Maxtora
nic nie wiem na temat jego awaryjnosci/glosnosci
w markach raczej jest najlepszy
kupowalem w komputroniku i dodatkowo mial 2 lata gwarancji (seagate 1 rok)
kupilem wersje 120 GB sata
  
PostWysłano: Poniedziałek, 14 Lipca 2003, 17:37 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kazan
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #11
Posty: 45


[ Osobista Galeria ]




Według mnie Barracuda ( priorytet - cisza ) która i tak jest dość szybka .Fakt że krótka gwarancja ale o bezawaryjności decyduje głównie to jak się obchodzono z dyskiem podczas transportu ( latające paczki ) . Więc kupić u kogoś zaufanego i liczyć na farta . Z dyskami to wygląda trochę jak z seriami procków : jedne się kręcą a inne .... grzeją
  
PostWysłano: Poniedziałek, 14 Lipca 2003, 22:29 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
hardtmuth
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #2
Posty: 1301


[ Osobista Galeria ]




mysle ze do konca pozostane przy barakudach i chyba ciezko by bylo to zmienic, juz mam 4 barakudy, dawniej mialem jeszcze jedna, ale sprzedalem i z tych 4 tylko jedna poszla na gwarancje i dostalem ..mam nadzieje nowy :D i narazie wszystkie sie trzymaja, a jeden juz prawie 2 lata, a barakuda 4 i 5 nieslyszalne...duzyyy plus, co to wydajnosci i tak uwazam ze dyski sa cholernie wolne i jak przezucam filmy to mnie krew zalewa..., a w 98 to ( bo akurat mam teraz pecha ze siedze na nim tymczasowo) juz porazka :(.
  
PostWysłano: Poniedziałek, 14 Lipca 2003, 22:53 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Lemar
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #72
Posty: 85


[ Osobista Galeria ]




Jak bys dorzucil doslownie pare zlotych, to ja bym polecal WD800JB. Jakis czas temu mialem dylemat co kupic, w koncu sie zdecydowalem i nie zaluje. Pracuje cicho i jest szybki, na razie sie nie sypie tongue.gif , ale jakby co 3lata gwarancji. Poprzedni dysk WD jaki mialem wytrzymal 9lat (w tym ostatnie 5 po wypadku smile.gif ) wiec licze na to ze ten pociagnie przynajmniej tyle samo wink.gif. W Gdańsku w ESC ( www.esc.pl) jest za 409zl, wiec jak bedziesz w sobote to przed spotkaniem zdazysz kupic biggrin.gif
  
PostWysłano: Poniedziałek, 14 Lipca 2003, 23:05 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
EDDY
Admin
 
Użytkownik #1
Posty: 1444


[ Osobista Galeria ]




chyba maja stary cennik, niedawno podrozaly dyski o srednio 20 PLN netto :/

Kod:
Maxtor 80 GB 7200 rpm ATA133 8MB cache
gwarancja: 12 miesiecy
cena netto: 344 zł   cena brutto: 419 zł

eusa_wall.gif eusa_sick.gif
  
PostWysłano: Wtorek, 15 Lipca 2003, 09:43 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
hardtmuth
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #2
Posty: 1301


[ Osobista Galeria ]




Lemar: kurde jak heh.team sie tam znajdzie :D na tym zjazdzie, powinnismy miec koszulki, albo jakies plakietki, a moze sie postarali i beda z ksywkami :D, no i zalozylbym sie ze napisali by hardmuth, zamiast hardtmuth :d.

EDDY bierz seagate, bo sa wytrzymale...
  
Re: WD, Barracuda, czy Maxtor?
PostWysłano: Wtorek, 15 Lipca 2003, 10:09 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
[PL]Buu
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #164
Posty: 15


[ Osobista Galeria ]




jezeli jeszcze masz wotpliwosci co kupic to dodam tylko tyle:
15 Barracuda smiga u mnie w pracy non stop od jakiegos roku ani jeden sie jeszcze nie posypal smigaja cicho ze az milow (domcu tak samo cicho biggrin.gif ) WD osobiscie odradzam mialem z nimi kilka problemow ale moze sie znienily. Osobiscie radze wybrac Barracude cichy szybki i bezawaryjny. czy trzeba czegos wiecej smile.gif !!!!!
  
PostWysłano: Wtorek, 15 Lipca 2003, 12:49 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Tassadar
Kapitan Heh
 
Użytkownik #3
Posty: 246


[ Osobista Galeria ]




Lemar,
Poprzedni dysk WD jaki mialem wytrzymal 9lat (w tym ostatnie 5 po wypadku ) wiec licze na to ze ten pociagnie przynajmniej tyle samo - wlasnie ja mysle ze bedzie przciwnie.
To co sie ostatnio dzieje z dyskami to jest porazka. Coraz bardziej sie psuja. Mam tez strego seagate'a 4GB, ktorego woze jako awarynego. Przetrzymal on tyle IBMow ze glowa mala i jedna barracude...
  
PostWysłano: Wtorek, 15 Lipca 2003, 13:44 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
J@ger
n00b vip
 
Użytkownik #15
Posty: 3711


[ Osobista Galeria ]




no to z drugiej beczki
baracuda IV 80 GB wlasni mi zaczela rzezic i pojechala do serwisu
sytem zafrrezowany transfer wewnwtrzny 200 MB tak wiec pierwszy raz sparzylem sie na baracudzie a wytrzymala ledwo 7 miesiecy
a stary ibm 170 MB ma kilkanascie lat i zyje :) pozdr.
  
PostWysłano: Wtorek, 15 Lipca 2003, 16:16 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kazan
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #11
Posty: 45


[ Osobista Galeria ]




Z całym szacunkiem ale wypowiedzi forumowiczów porównujących żywotność starych i nowych dysków mijają się z celem . Przecież wystarczy porównać wydajność (prędkość wirowania talerzy), pojemność i rozmiar twardzieli . Pomimo postępu technologicznego , pęd za wydajnością (nasze wymagania ) i konkurencja sprawiają , że HDD są i będą bardziej awaryjne pomimo nowych rozwiązań . Są to przecież urządzenia ciągle mechaniczne a istota i sens działania dysków jest tylko usprawniana .
  
PostWysłano: Wtorek, 15 Lipca 2003, 19:28 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Tassadar
Kapitan Heh
 
Użytkownik #3
Posty: 246


[ Osobista Galeria ]




Kazan,
jesli dalej bedzie tak jak mowisz to nic tylko kupic teraz garstke dyskow na zapas bo miesiaca dysk nie przezyje za jakis czas..
Ja mysle ze w koncu wymagania klientow zmienia sie z szybkosci na awaryjnosc (tak jak to mialo miejsce z pojemnosci na szybkosc) i producenci zaczna w co innego inwestowac

dostalem dzis tego Maxtora (120,8mb,sata) i na poczatku bardzo mnie uderzylo to ze jest bardzo glosny. Teraz jednak coraz bardziej mi sie to podoba - wiem kiedy pracuje, nie to co bylo z barracuda IV. Dzwiek choc glosny wcale mnie nie denerwuje. Poza tym przypomina mi trwalosc tego Seagate'a o ktorym tez pisalem wczesniej (4GB).

Maxtor sie mniej grzeje niz Barracuda.
  
PostWysłano: Środa, 16 Lipca 2003, 21:09 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
[PL]Buu
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #164
Posty: 15


[ Osobista Galeria ]




Cytat:

Przecież wystarczy porównać wydajność (prędkość wirowania talerzy), pojemność i rozmiar twardzieli

jezeli kupujac dysk patrzec tylko na to to mozna kupic dobry duzy szybki dysk ale halasliwy. co co za sens wydac na dysk o takich parametrach skoro mamy byc z niego niezadowoleni??
druga sprawa
Cytat:

Maxtor sie mniej grzeje niz Barracuda

mozliwe Maxtorow dawno nie uzywalem wiec nie wiem czy sie mniej grzeja ale co z tego?? mi barracudy IV chodza non stop ( co jeszcze raz podkreslam) od roku a wiec tez sie niezle grzeja (czyt. juz sa biggrin.gif niezle nagrzane) a jesze z zadnym nie mialem problemy wiec je sobie chwale i polecam a jezeli chodzi o cisze to naprawde sa strasznie ciche co tez jest plusem biggrin.gif
  
Re: WD, Barracuda, czy Maxtor?
PostWysłano: Środa, 16 Lipca 2003, 21:13 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
EDDY
Admin
 
Użytkownik #1
Posty: 1444


[ Osobista Galeria ]




co powiedzie na ten dysk? :>
  
PostWysłano: Środa, 16 Lipca 2003, 21:32 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kazan
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #11
Posty: 45


[ Osobista Galeria ]




Cytat:

co powiedzie na ten dysk?

ano 3 lata gwarancji , wygląda to nieźle tylko czy tak pracuje ? eusa_eh.gif
  
PostWysłano: Środa, 16 Lipca 2003, 21:42 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Tassadar
Kapitan Heh
 
Użytkownik #3
Posty: 246


[ Osobista Galeria ]




Cytat:
Cytat:

Maxtor sie mniej grzeje niz Barracuda

mozliwe Maxtorow dawno nie uzywalem wiec nie wiem czy sie mniej grzeja ale co z tego?? mi barracudy IV chodza non stop ( co jeszcze raz podkreslam) od roku a wiec tez sie niezle grzeja (czyt. juz sa biggrin.gif niezle nagrzane) a jesze z zadnym nie mialem problemy wiec je sobie chwale i polecam a jezeli chodzi o cisze to naprawde sa strasznie ciche co tez jest plusem biggrin.gif

nic z tego, po prostu podalem info
  
Re: WD, Barracuda, czy Maxtor?
PostWysłano: Środa, 16 Lipca 2003, 21:46 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Tassadar
Kapitan Heh
 
Użytkownik #3
Posty: 246


[ Osobista Galeria ]




EDDY :
co powiedzie na ten dysk? :>

mialem IBM 75GXP - jedyne co o nich moge powiedziec to to, ze z czasem chodza coraz glosniej i sie sypia jak popiol
z tym jednak moze byc kompletnie inaczej..
  
PostWysłano: Czwartek, 17 Lipca 2003, 09:44 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
[PL]Buu
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #164
Posty: 15


[ Osobista Galeria ]




Cytat:

mialem IBM 75GXP - jedyne co o nich moge powiedziec to to, ze z czasem chodza coraz glosniej i sie sypia jak popiol
z tym jednak moze byc kompletnie inaczej..

Niestety z tym musze się zgodzić miałem IBM i tak samo mi się posypał na początku coraz głośniej a potem kicha kompletna rozsypka :(
  
PostWysłano: Poniedziałek, 21 Lipca 2003, 20:48 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
EZ_lo
Stały uczestnik
<tt>Stały uczestnik</tt>
 
Użytkownik #91
Posty: 600


[ Osobista Galeria ]




mojemu dziewczeciu wlasnie szlag trafil ibm'a. a mialo byc tak pieknie ...
  
Re: WD, Barracuda, czy Maxtor?
PostWysłano: Piątek, 01 Sierpnia 2003, 11:39 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Cris
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #89
Posty: 5


[ Osobista Galeria ]




Niedawno dostawałem dyskowy prezent biggrin.gif i miałem szybko podjąć decyzję - albo ten Maxtor wspominany przez Ciebie wyżej albo ten Hitachi/IBM - w sumie szybko powiedziałem Maxtor i jak narazie nie żałuję - cichy, szybki, a z moim 3 letnim Quantumem ( teraz Maxtor ) nigdy nie miałem żadnego problemu.
  
WD, Barracuda, czy Maxtor?
Forum dyskusyjne -> Hardware -> Sprzęt

Strona 1 z 2  
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
Preparat grzybobójczy SAVO przeciw pleśni i grzybom sciennym savo Savo Boramon Vacobusy Frankfurturlop nad morzem wczasy w Mielnie pokoje nad morzemtekst-zaproszenia-na-komunie.eutaxi wałcz
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.



Forum dyskusyjne Heh.pl © 2002-2010