Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Obraz i dźwięk -> Muzyka -> Zakładam kapelę!! Idź do strony 1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Zakładam kapelę!!
PostWysłano: Środa, 02 Marca 2005, 19:36 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Nazim
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1713
Posty: 214


[ Osobista Galeria ]




Witam!! Będę nowoczesny i nie wywieszę ogłoszenia w szkole tylko na forum wink.gif Jestem z Rzeszowa gram na gitarze i chętnie się skontaktuję z kimś, kto śpiewa lub też pogrywa czy to na basie czy na bębnach czy na czymkolwiek i również myśli o kapeli. Gram od kilku lat rock, grunge, punk, rock'n'roll, czyli wszystko co się da zagrać (oprócz disco polo techno i rapu wink.gif ). Mój numer gg:2228362
P.S. Jeśli się nie możecie(nie chcecie) skontaktować, to piszcie czy na czymś gracie, jak wam wychodzi, czy muzyka U2 jest przyjemna w graniu (osobiście gram tylko kilka ich piosenek, jakoś nie lubię grać Edge'a, bo dużo u niego efektów typu delay i innych których nikt nigdy nie znał(Sometimes... smile.gif ), bez których nie można uzyskać podobnego brzmienia.
  
Re: Zakładam kapelę!!
PostWysłano: Czwartek, 03 Marca 2005, 22:59 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
paf
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #1706
Posty: 188


[ Osobista Galeria ]




Fajne ze zakładasz kapele, tez kiedys chciałem ale nie pograliśmy długo, szkoda ze jesteś z Rzeszowa albo szkoda ze jaj jestem z Tomaszowa! Powodzenia! Wielu sukcesow!
  
Re: Zakładam kapelę!!
PostWysłano: Czwartek, 03 Marca 2005, 23:04 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Atomic_Mario
Nałogowy uczestnik
<tt>Nałogowy uczestnik</tt>
 
Użytkownik #1798
Posty: 2826


[ Osobista Galeria ]