Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Software -> Komunikatory -> Problem ze Skypem - 1102 POMOCY!!!!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Problem ze Skypem - 1102 POMOCY!!!!
PostWysłano: Wtorek, 08 Marca 2005, 14:28 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Kondek
Czytelnik
<tt>Czytelnik</tt>
 
Użytkownik #3173
Posty: 1


[ Osobista Galeria ]




Witam mam problem ze Skypem tego typu ze kiedy chce zalozyc nowe konto pojawia sie komunikat ze wystapil krytyczny blad. Kiedy wchodze w szczegoly jest napisane ze jakis tam blad 1102 i jakies tam inne cyferki i literki smile.gif Prosze pomozcie!! Zgory dzieki smile.gif
  
Re: <Kondek> Problem ze Skypem - 1102 POMOCY!!!!
PostWysłano: Niedziela, 13 Marca 2005, 20:03 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Bzdury
Stały uczestnik
Stały uczestnik
 
Użytkownik #18
Posty: 1030


[ Osobista Galeria ]




w jaki temat bym nie wszedł w komunikatorach, to jest problem ze skype.

Może najwyższa pora przesiąść się na Team Speak??

A co do problemu, to jest to błąd wewnętrzny komunikatora. Pobierz inną wersję i zainstaluj. Jeżeli masz WinXP i włączony firewall, to go wyłącz.
  
Re: <Bzdury> Problem ze Skypem - 1102 POMOCY!!!!
PostWysłano: Niedziela, 13 Marca 2005, 22:05 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
dj_cougar
Stały bywalec vip
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #478
Posty: 194


[ Osobista Galeria ]




Team Speak powiadasz?? Postawilem serwer na moim kompie i testowalem go na mojej osiedlowej sieci. Wynik byl beznadziejny. Opoznienia byly wieksze niz w skype (chodzi mi oczywiscie o rozmowy glosowe), a tylko uzywalismy go wewnatrz sieci. Ciekawe co?? Dodam, ze w skype praktycznie nie bylo zadnych opoznien, no tych ktore mozna zmierzyc ludzkim uchem, a za to w team speak sekunda nawet dwie.
  
Re: <dj_cougar> Problem ze Skypem - 1102 POMOCY!!!!
PostWysłano: Poniedziałek, 14 Marca 2005, 11:19 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Bzdury
Stały uczestnik
Stały uczestnik
 
Użytkownik #18
Posty: 1030


[ Osobista Galeria ]




również używam w sieci i opóźnienia nie przekraczają 0,2 sekundy. Przy serwerach internetowych do 1 sekundy. Fakt, że rozmowa przeprowadzana jest za pośrednictwem serwera a nie p2p tak, jak to ma miejsce w Skype ale i tak działa o wiele wydajniej i przede wszystkim nie ma z nim problemów. Nie spotkałem się jeszcze żeby ktoś miał problem z TS. Oczywiście serwer najwydajniej pracuje pod kontrolą Linuksa.
  
Re: <dj_cougar> Problem ze Skypem - 1102 POMOCY!!!!
PostWysłano: Poniedziałek, 14 Marca 2005, 16:38 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
J@ger
n00b vip
 
Użytkownik #15
Posty: 3712


[ Osobista Galeria ]




lol cougar
cos za przeproszeniem spieprzyles

siedze na ts długo
i korzystam z roznych serwerów
zarowno u nas jak i po swiecie
postawielem testow u siebie na neo (win)
postawilem na implancie (linux)

i nigdzie nigdy nie widzialem/ słyszalem o opoznieniach
poza tym ts ma jedna wielka zalete

siedziesz w 8 osob na kanale i nie ma zadnych problemow
no poza tym ze wszyscy cha mowic na raz :p

zrob konferencje 8 osob w skype ?
bo ja doszedlem do 3 i nie mialem juz pasma na wiecej ...

ts jest dobry to pogaduch bo nie szyfruje zajmuje malo proca i pasma
jak masz ochote pogadac 1:1 i tak zeby cie slychac nie bylo uzyj skype
  
Problem ze Skypem - 1102 POMOCY!!!!
Forum dyskusyjne -> Software -> Komunikatory

Strona 1 z 1  
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
Grzejniki płytowe Kermi we Wrocławiu Tanie Grzanie grzejniki kermi we wrocławiu Sklep z grzejnikami Wrocław - Tanie Grzanieairedale terrier szczeniakibusy Passaudrzwipsychoterapia Piła
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.



Forum dyskusyjne Heh.pl © 2002-2010