|
| Quake 4 - projekty modeli! (870KB) |
|
|
Wysłano: Sobota, 19 Lipca 2003, 10:26 |
|
|
|
<hr>
<hr><hr><hr><hr><hr><hr><hr> <hr><hr>
poprawiony engine z Doom III zrobi z tych modeli cos wspanialego :) |
|
|
|
|
|
|
|
Wysłano: Sobota, 19 Lipca 2003, 11:37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Re: Quake 4 - projekty modeli! (870KB) |
|
|
Wysłano: Poniedziałek, 21 Lipca 2003, 00:35 |
|
|
|
modele szczegolowe jak w zadnej innej grze, ale IMHO nieco tandetne. te cyborgi kojarza mi sie troszke z Quake 2 lub RTCW.
za to szkice pomieszczen - poezja :>> |
|
|
|
|
|
|
|
Wysłano: Poniedziałek, 21 Lipca 2003, 14:37 |
|
|
|
ciekawe jakie będą wymaganie ... jeżeli takie jak doom III to ja dziękuje |
|
|
|
|
|
|
|
Wysłano: Poniedziałek, 21 Lipca 2003, 14:46 |
|
|
|
Krzysiek : |
ciekawe jakie będą wymaganie ... jeżeli takie jak doom III to ja dziękuje |
Speculative DOOM III System Requirements:
Minimum:
CPU: 800MHZ ~ 1GHZ
GeForce 3 TI / ATI 9600 Pro
256 MB RAM
Standard:
CPU: 1,7GHZ ~ 2GHZ
GeForce 4 TI 4400/4600 - ATI 9700/Pro
512 MB RAM
Optimal:
CPU: 2,5GHZ ~ 2.8 GHZ
GeForce 5800FX/5900FX - ATI 9800 Pro
786 ~ 1024MB RAM
engine Q4 bedzie poprawiony, wiec pewnie i wymagania wzrosna ;) |
|
|
|
|
|
|
|
Wysłano: Poniedziałek, 21 Lipca 2003, 15:17 |
|
|
|
na najmiejszych by mi poszło ale jeżeli to prawda z tym poprawionym engine to nici z tego będe musiał chodzić grać do brata hehe |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Re: Quake 4 - projekty modeli! (870KB) |
|
|
Wysłano: Sobota, 31 Stycznia 2004, 17:46 |
|
|
|
Mhm ja tu żadnych modeli nie widze :-) Pozdrooo |
|
|
|
|
|