Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Software -> Gry -> Proszę o pomoc
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Proszę o pomoc
PostWysłano: Niedziela, 17 Lipca 2005, 12:26 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Daris
Czytelnik
<tt>Czytelnik</tt>
 
Użytkownik #4419
Posty: 1


[ Osobista Galeria ]




Więc, mam następujący problem... gram na polskim serverze KDR, jestem łuczniczką z 40 lvl job'em i chciałabym zostać tancerką...ale tu zaczyna się problem... najpierw muszę zebrać jakię chore itemy, a później czeka mnie część testowa...
proszę o podpowiedż jakiego typu pytań mogę się spodziewać na owym tescie i czy jak obleje ten test nie będe musiała od nowa zbierać itemy...
  
Re: <Daris> Proszę o pomoc
PostWysłano: Niedziela, 17 Lipca 2005, 18:00 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
J@ger
n00b vip
 
Użytkownik #15
Posty: 3818


[ Osobista Galeria ]




szczerze ? nie mam pojecia o czym mowisz...


ale jesli to ragnarok to nie lepiej /szybciej pytac na forum kdr -a ? o ile serwer dziala akurat :D
  
Re: Proszę o pomoc
PostWysłano: Poniedziałek, 18 Lipca 2005, 15:47 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
FuKs
Uczestnik
<tt>Uczestnik</tt>
 
Użytkownik #1182
Posty: 257


[ Osobista Galeria ]




jako ze jestem jasnowidzem 60 lvl z "job'em" wlacze swoj telepator psychoanalityczny i zgadna jaka gre masz na mysli
  
Re: <FuKs> Proszę o pomoc
PostWysłano: Poniedziałek, 18 Lipca 2005, 17:52 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
J@ger
n00b vip
 
Użytkownik #15
Posty: 3818


[ Osobista Galeria ]




łeptowina
  
Re: Proszę o pomoc
PostWysłano: Poniedziałek, 18 Lipca 2005, 18:12 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
dogi
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #1772
Posty: 17


[ Osobista Galeria ]




W sumie to troche malo informacji podalas o grze :)

Z drugiej strony Fuks wystarczy w googlach wpisac KDR i od razu wiadomo o co chodzi doubt.gif





POzdrowka.
  
Re: <dogi> Proszę o pomoc