Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Inne -> Prawo -> kara za brak biletu MZK - kuriozalna sytuacja !
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
kara za brak biletu MZK - kuriozalna sytuacja !
PostWysłano: Czwartek, 02 Marca 2006, 22:54 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
s1nn3r
Czytelnik
<tt>Czytelnik</tt>
 
Użytkownik #6072
Posty: 1


[ Osobista Galeria ]




Witam serdecznie.
Postaram sie przedstawic pokrotce moja sytuacje. Jestem studentem i mieszkam na okres studiow w Szczecinie. Pochodze ze Stargardu i przyjezdzam tam co weekend w odwiedziny do rodziny. Kilka dni temu przyszlo do mnie pismo z Miejskiego Zakladu Komunikacji w Stargardzie z wezwaniem do zaplaty 165 zl z tytulu nieuregulowania oplat za jazde bez waznego biletu autobusem z dnia 18.01.2006r. Jestem ta sytuacja kompletnie zaskoczony gdyz nie jechalem tego dnia komunikacja miejska bez biletu poniewaz tego dnia ( sroda ) mieszkalem w Szczecinie gdzie studiuje. Moja rodzicielka byla w siedzibie MZK i probowala sie dowiedziec jak do tej kuriozalnej sytuacji doszlo. Przy wypisywaniu kary kontroler biletow prosi o dane osobowe, adres zamieszkania, date urodzenia i nazwisko panienskie matki. Okazuje sie ze osoba ktora udawala mnie dobrze podala wszystkie wyzej wymienione dane a druga osoba ktora z nia jechala te dane potwierdzila (oczywiscie na osobnosci z kontrolerem biletow). Wiec moje przypuszczenie jest takie ze jest to zapewne nieprzyjacielski sasiad. Uwazam ze kontroler biletow nie wypelnil rzetelnie swoich obowiazkow bo gdyby dane spisal z dowodu tozsamosci lub zawiozl tego osobnika na policje wydalo by sie ze jest kims innym. Pani w siedzibie MZK powiedziala mojej rodzicielce ze nie ma prawa zmuszajacego do noszenia przy sobie dowodu tozsamosci. Cala sprawa wyglada mi na dobrze przygotowana i obawiam sie w przyszlosci kolejnych mandatow za wykroczenia ktore nie zostana popelnione przeze mnie. Dlatego zalezy mi na zdecydowanym i klarownym wyjasnieniu