Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Umysł i ciało -> Religia i filozofia -> Proszę o modlitwę
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Proszę o modlitwę
PostWysłano: Środa, 06 Grudnia 2006, 15:23 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
little_wild_girl
Nałogowy uczestnik vip
<tt>Nałogowy uczestnik</tt>
 
Użytkownik #187
Posty: 2741


[ Osobista Galeria ]




Witam.

Jestem dzieckiem z biednej polskiej rodziny. Mój nr konta to... e. cool.gif E.

Rok temu postanowiłam, że pójdę do zakonu. Powód to m.in. ciuchy. Ponieważ na Armaniego mnie nie stać, wolę chodzić codziennie w tym samym. Studiuję psychologię, ponieważ jest to najnudniejszy kierunek. Przeszłam wiele operacji nogi i nie chce mi się ruszać tyłka z fotela (ale gdy byłam zdrowa wybiegłam srebrny medal w biegu wojewódzkim na tysiąc metrów - oczywiście w V kl. podstawówki), więc ten zawód jest stworzony jakby dla mnie. Ale na psychologa niestety się nie nadaję. Więc kierunek najprawdopodobniejszy ---> zakon (zaraz po ukończeniu studiów).

Ale do rzeczy: tak naprawdę nie jestem dzieckiem z biednej polskiej rodziny. Nie widzę w Polsce dla siebie perspektyw. Z podręcznika autorstwa Mietzela dowiedziałam się, że tak naprawdę pochodzę z Afryki. Moje spostrzeganie i ogólna orientacja w terenie pasują jak ulał do plemienia Zulusów.
Moja prośba więc brzmi: poproście Pana Boga, żeby mnie przeniósł do takiej okrągłej chatki ze stożkiem, w otoczeniu pięknych gór i dzikich zwierząt, żebym nie musiała się ubierać i mogła robić pod siebie. Ja się tam naprawdę odnajduję.

P.S. No i przydałoby się, żebym miała karnację Daffy'ego, bo z tą mąką to wyjdę na... Indiankę. smile.gif
  
Re: <little_wild_girl> Proszę o modlitwę
PostWysłano: Środa, 06 Grudnia 2006, 15:27 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
little_wild_girl
Nałogowy uczestnik vip
<tt>Nałogowy uczestnik</tt>
 
Użytkownik #187
Posty: 2741


[ Osobista Galeria ]