Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Inne -> Męski punkt widzenia -> Organizacja konferencji w firmie
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Organizacja konferencji w firmie
PostWysłano: Niedziela, 16 Września 2018, 12:29 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
maciejka
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #8059
Posty: 22


[ Osobista Galeria ]




Czy ktoś może organizował ostatnio konferencję w firmie? Mozecie doradzić jak zorganizować takie spotkanie aby było udane?Na co zwrócić uwagę?????
  
Re: <maciejka> Organizacja konferencji w firmie
PostWysłano: Niedziela, 16 Września 2018, 22:53 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
J@ger
n00b vip
 
Użytkownik #15
Posty: 3719


[ Osobista Galeria ]




przestac zatrudniac boty ?
  
Re: Organizacja konferencji w firmie
PostWysłano: Wtorek, 18 Września 2018, 08:52 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
humicz
Bywalec
<tt>Bywalec</tt>
 
Użytkownik #8058
Posty: 9


[ Osobista Galeria ]




Jesli nie masz doświadczenia to moze lepiej jest zatrudnić do organizacji konferencji kogoś kto sie na tym dobrze zna? I kogoś kto tę organizację ogarnie?

Udana konferencja to na pewno

dobry sprzęt
gadżety dla uczestników
ciekawa treść
oraz odpowiednie miejsce
  
Organizacja konferencji w firmie
Forum dyskusyjne -> Inne -> Męski punkt widzenia

Strona 1 z 1  
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.



Forum dyskusyjne Heh.pl © 2002-2010