Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Hardware -> Sprzęt -> Jakość zasilaczy do PC Idź do strony 1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 11:15 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
reed
Tweak.pl
 
Użytkownik #99
Posty: 94


[ Osobista Galeria ]




hardtmuth :
pocieszam sie ze zostanie mi jeszcze drugi komp, a takto zal mi wydac 60zl na nastepnego codegena :D, bo nie kupie zasilacza za ponad 100zl, bo jest to bezsens :D..., puki co moge wylutowac tego rezystora i wstawic nowy, ale bym musial dostac schemat, bo widze ze z niego jest tylko kupa wegla :))


Zal ci dac 60 zl ?
A jak zasilka pociagnie za soba mobo proca i napedy ?
Troszke drozej cie to wyniesie.
ja nie pozalowalem kasy i zassalem Chiefa 360W za 250 zl.
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 11:25 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
EDDY
Admin
 
Użytkownik #1
Posty: 1444


[ Osobista Galeria ]




Cytat:

ja nie pozalowalem kasy i zassalem Chiefa 360W za 250 zl.

w komputroniku maja te zasilacze za 217 PLN :>
tez mysle, zeby wymienic zasilacz na cos porzadnego, ale musze kupic sobie jeszcze jeden dysk najpierw :)
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 14:15 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
reed
Tweak.pl
 
Użytkownik #99
Posty: 94


[ Osobista Galeria ]




EDDY :
Cytat:

ja nie pozalowalem kasy i zassalem Chiefa 360W za 250 zl.

w komputroniku maja te zasilacze za 217 PLN :>
tez mysle, zeby wymienic zasilacz na cos porzadnego, ale musze kupic sobie jeszcze jeden dysk najpierw :)


Tak, ale masz chyba na mysli tego : http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6626
Ja zas wziolem tego : http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=5565&sid=1
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 14:25 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
EDDY
Admin
 
Użytkownik #1
Posty: 1444


[ Osobista Galeria ]




reed :
EDDY :
Cytat:

ja nie pozalowalem kasy i zassalem Chiefa 360W za 250 zl.

w komputroniku maja te zasilacze za 217 PLN :>
tez mysle, zeby wymienic zasilacz na cos porzadnego, ale musze kupic sobie jeszcze jeden dysk najpierw :)


Tak, ale masz chyba na mysli tego : http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6626
Ja zas wziolem tego : http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=5565&sid=1


Twoj ma dwa wentylatory, glosne one sa? jest moze regulator obrotow? ;)
  
Re: Jakość zasilaczy do PC
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 15:10 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
reed
Tweak.pl
 
Użytkownik #99
Posty: 94


[ Osobista Galeria ]




Tak, ma 2 wentylki, baaardzo ciche, jak na razie zauwazylem ze kreca sie maxymalnie 1700 rpm.
Maja regulator predkosci inside, a wypuszczony na zewnatrz kabelek do monitorowania obrotow.
Swietny zasilaczyk, nie ma porownania z HuntKeyem korego mialem wczesniej, mimo ze nie byl zlym zasilaczem :)
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 15:59 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
hardtmuth
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #2
Posty: 1301


[ Osobista Galeria ]




nie bede wydawal tyle kasy na zasilacz, jak cos kupie jakis zlomny nastepny, tylko zamontuje mu jakis wentyl sunona na 7V i nigdy sie nie zatrzyma i nic nie przyjara :)

a jak ja nie krece, mam dwa dyski athlona 1000 cdromka gf pro, to jakis marny psu mi wystarczy, a jakies ponad 100zl mnie nie interesuja, to ze bedzie mial ladnie blyszczace radiatory czy lepszy wentyl, tepe brzegi, regulacje obrotow...po co mi to ? :d
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 16:55 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
reed
Tweak.pl
 
Użytkownik #99
Posty: 94


[ Osobista Galeria ]




hardtmuth :
nie bede wydawal tyle kasy na zasilacz, jak cos kupie jakis zlomny nastepny, tylko zamontuje mu jakis wentyl sunona na 7V i nigdy sie nie zatrzyma i nic nie przyjara :)

a jak ja nie krece, mam dwa dyski athlona 1000 cdromka gf pro, to jakis marny psu mi wystarczy, a jakies ponad 100zl mnie nie interesuja, to ze bedzie mial ladnie blyszczace radiatory czy lepszy wentyl, tepe brzegi, regulacje obrotow...po co mi to ? :d


hardmuth
Gadasz jak newbie calkowity. eusa_naughty.gif
Nie chodzi o blyszczace radiatory, tepe brzegi itp.
I tak nie widze zasilacza, tak wiec wyglad jego wali mnie calkowicie.
Chodzi o to zeby napiecia byly 100% stabilne nonstop.
Zeby wykonanie bylo profesjonalne, a nie jak w tych goownach od codegena/megabajta/l&c itp.
Otworz sobie taka zasilke i porownaj chociaz z HK, o Chiefie nie wspomne, wtedy bedziesz wiedzial dlaczego warto dac wieksza kase za dobra zasilke.
Nie ma nic za darmo.
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 17:45 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Tirinti
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #28
Posty: 1295


[ Osobista Galeria ]




Dokładnie. Ale do sprzętu wymienionego przez hardtmutha to nie potrzeba chiefteca. Do tego to i Codgena dobry egzemplaż 300W starczy lub gorszy 350W.
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 18:38 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
adam
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #10
Posty: 197


[ Osobista Galeria ]




Na allegro swojego czasu były (może są jeszcze) Fortrony 300W. Cena chyba nawet poniżej 50zł. Miałem okazję rozkręcić takie coś i faktycznie robi wrażenie. No i waży ze 2 kg.
W przypadku szajsu L&C Deer Codegen to nie chodzi tylko o to czy pociągnie ale czy napięcia nie siadają podczas odpalenia jakiejś zasobożernej aplikacji (zwiększa się pobór prądu grafy i proca) itp. Poza tym zabezpieczania przeciwzwarciowe i przeciwprzeciązeniowe tez się liczą. A marnych zasilaczach jch nie ma. Tak samo filtrów przeciwakł.
  
Re: Jakość zasilaczy do PC
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 18:48 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
reed
Tweak.pl
 
Użytkownik #99
Posty: 94


[ Osobista Galeria ]




Dokladnie tak Adam, o to wlasnie chodzi. cool.gif
Dlatego wlasnie drozsze zasilki firmowe sa drozsze.
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 21:58 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Lemar
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #72
Posty: 85


[ Osobista Galeria ]




2 tygodnie po padzie Codegena i wymianie go w serwisie na nastepnego Codegena 300W przyszla sobie nad Gdańsk burza i zabrala ze soba mojego kompa sad.gif . Wał ze mnie ze nie powyłączałem wszystkiego eusa_wall.gif ale mam na swoje usprawiedliwienie tyle ze grom z jasnego nieba padl nagle i niespodziewanie bo juz bylo to drugie uderzenie burzy, wydawalo sie ze juz jest ladna pogoda, jak nagle zaczelo padac, potem grzmiec gdzies w oddali, wiec sie tym nie przejołem zbytnio...aż tu nagle prosto w moja chate walneło. Mieszkam w tzw. szeregowcu, wiec nie tylko mi sie sprzety zjarały, a nie wiedziec czemu piorunochron nie zadziałał jak nalezy crazy.gif ....ale wracajac do tematu czy dobry zasilacz moglby sobie poradzic z takim mocnym przepieciem w sieci?? U mnie nawet UPS nie zareagowal, zasilacz przeżył, ale płyta głowna do wymiany, procek i pamieci to jeszcze nie wiem, a reszta przezyla. A no i monitor tez padl sad.gif, do tego jeszcze drukarka, ktora była wyłączona crazy.gif
  
PostWysłano: Poniedziałek, 02 Czerwca 2003, 22:34 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
hardtmuth
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #2
Posty: 1301


[ Osobista Galeria ]




hmm moja zostala potraktowana wiele razy zwarciem wyjscia, podlaczalem tez rozne inne urzadzenia jak brakowalo mi 5 czy 12V do moich jakichs ukladow, czesto sie wylaczal, zabezpieczenie dziala, napiecie procka zawsze bylo troche wieksze niz potrzeba, ale to juz stabilizacja na MOBO, 12V jest o 0,2 mniejsze, 5V to kolo 4,8 lub 4,9, a 3,3 jest troche wyzsze, wiec nie ma problemu, wypalony rezystor nie przeszkadza, chociaz bym chcial dorwac schemat i zobaczyc od czego on jest i jaka ma wartosc, bo jej sie teraz nie da przeczytac :d

mam upsa, czyli inne zaklucenia z sieci mnie tez zbytnio nie martwia... :O
  
PostWysłano: Wtorek, 03 Czerwca 2003, 02:00 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
adam
Stały bywalec
<tt>Stały bywalec</tt>
 
Użytkownik #10
Posty: 197


[ Osobista Galeria ]




Lemar :
przyszla sobie nad Gdańsk burza ...aż tu nagle prosto w moja chate walneło. sprzety zjarały, a nie wiedziec czemu piorunochron nie zadziałał jak nalezy

A powinien zadziałać. Od tego on jest. Podobnie instalacja odgromowa u dostawcy elektryczności. Coś mi się wydaje ze ktoś z energetyki nie zadbał o sprawność w/w zabespieczeń. IMHO powinni pokryc straty. Proponował bym zadac pytanie ma ten temat na forum "prawo". Coś tam ostatnio mały ruch panuje :)
  
PostWysłano: Wtorek, 03 Czerwca 2003, 15:45 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
hardtmuth
Pro uczestnik
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #2
Posty: 1301


[ Osobista Galeria ]




hmm, ja narazie wierze w mojego upsa ze mnie przed burza ratuje i na dzialce w burzy gram jak wali w transformator :), wtedy ladnie swiatlo na oesiedlach gasnie, usp w ruch i zaraz wraca na zasilanie z sieci :)
  
Jakość zasilaczy do PC
Forum dyskusyjne -> Hardware -> Sprzęt

Strona 2 z 2  
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
busy AmsterdamBmeters Metron Powogaz wodomierze wrocławprojektywww.lustra-drogowe.com.plAuto Moto
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów w całości lub części jest niedozwolone. Wszelkie informacje zawarte w tym miejscu są chronione prawem autorskim.



Forum dyskusyjne Heh.pl © 2002-2010