Forum Dyskusyjne
Zaloguj Rejestracja Szukaj Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne -> Software -> Gry -> counter-strike
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
counter-strike
PostWysłano: Środa, 05 Listopada 2003, 22:04 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Krzysiek
Pro uczestnik vip
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #103
Posty: 1531


[ Osobista Galeria ]




elo smile.gif

jest może na forum jakiś zapalony gracz CS-a ???


Ja gram od roku z przerwami confused.gif
  
Re: counter-strike
PostWysłano: Środa, 05 Listopada 2003, 22:45 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
EDDY
Admin
 
Użytkownik #1
Posty: 1451


[ Osobista Galeria ]




zapalony raczej nie, ale gracz :)
nie od roku, a od ponad dwoch lat (moze trzech?):>>>
choc w tym roku od maja do pazdziernika nie gralem wcale (ostatnio znow zaczalem grac, noca na Bro - tam zazwyczaj sa inteligentni ludzie)


Ostatnio zmieniony przez EDDY dnia Czwartek, 06 Listopada 2003, 21:30, w całości zmieniany 1 raz
  
Re: counter-strike
PostWysłano: Czwartek, 06 Listopada 2003, 21:16 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Krzysiek
Pro uczestnik vip
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #103
Posty: 1531


[ Osobista Galeria ]




a wie ktoś może co trzeba zrobić żeby grać w CS-a w internecie (dodam tyle że mam wersje przegraną od oryginalnej i ubdate CS 1.5)
  
Re: <Krzysiek> counter-strike
PostWysłano: Czwartek, 06 Listopada 2003, 21:44 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
EDDY
Admin
 
Użytkownik #1
Posty: 1451


[ Osobista Galeria ]




Twoje won id nie moze sie powtarzac, czyli musisz miec nieuzywany cd-key, aby zagrac przez Internet :)
  
Re: counter-strike
PostWysłano: Piątek, 07 Listopada 2003, 00:28 Odpowiedz bez cytowania Odpowiedz z cytatem
Krzysiek
Pro uczestnik vip
<tt>Pro uczestnik</tt>
 
Użytkownik #103
Posty: 1531


[ Osobista Galeria ]




EDDY :
Twoje won id nie moze sie powtarzac, czyli musisz miec nieuzywany cd-key, aby zagrac przez Internet :)